čtvrtek

PODZIMNÍ DEKORACE

Nějak rychle ten čas letí, už tu máme skoro konec října:-) Koupila jsem buráky a vytvořila podzimní dekoraci, kterou jsem si vyhlédla v Topp brožurce.

 

V dřevníku jsem vybrala vhodný kousek dřeva, vydlabala do něj dírku a zastrčila větvičku. Pak přišel na řadu plot z nanukových dřívek, je přilepený lepicí pistolí.

Drak je papírový, muchomůrkové kloboučky jsou z červených papírových koleček poťupkovaných bílou barvou, koště ze špejle a nožičky houbiček jsou z buráků.



 Když už jsem se hrabala v dřevníku, "spíchla" jsem ještě strašáka:-)
Našla jsem staré lišty a kulatina na hlavu tam byla také:-)

 Na zadní stranu hlavy jsem lepicí pistolí přilepila lištu.

 
 

 Svázala jsem lýko - vlasy:-)


 Z klacíků jsem vytvořila obličej:-)

 

Z látky vystřižený obdélník jsem uprostřed nastřihla a protáhla lištou až k hlavě. Potom jsem přilepila druhou lištu -  strašák tak dostal ruce:-)


 Konce lišty jsem omotala lýkem:-)


 Nakonec jsem na šaty nalepila vylisované listy:-)


   A už nám straší na zahradě:-))