pátek

ZAHRADA V ŘÍJNU

Po několika zamračených dnech vykouklo sluníčko a vytáhlo mě na zahradu ...
Hned za dveřmi mě přepadla hladová Mája:-)

Vytrhla mi z ruky pytlík s krmením a hned všem sousedům ukázala, že jsme jí nedali týden najíst:-))


Nejdřív jsem šla do skleníku zkontrolovat čajot .... pořád roste:-)
Ale musim tu liánu nějak uchránit před zmrznutím. Tak si říkám, že jí na hlíně stočim do klubíčka a něčím přikryji:-)


Z úrody zbývají už jen fazole.

Vlastně ještě nějaké bylinky rostou ...
petržel s meduňkou:-)

No ale vypadá to, že jahody chtějí všechny zahradní plodiny v úrodě trumfnout!


U plotu ještě kvetou jiřiny .... Oprava - jediná jiřina, kterou mi slizouni nechali:-)


Na skalce taky moc kytek není:-)


A v trávě ještě vesele kvetou pampelišky a sedmikrásky:-)



Na sušáku se houpe taštička na pastelky pro Míšu k Vánocům.


A pod sušákem vyrostla houbička.

Ale kam se hrabu na sousedy, ti mají na zahradě hezčí houby:-))


Šneci opustili zahradu ... a opustili jí takovým kvapem, že i domečky tu nechali:-)


V obrubníku jsem objevila modrou kytičku.

A na rybízu zůstaly zrníčka pro ptáčky.

Pěkného počasí využila i letadla.

Na jabloni jsem vypátrala zapomenuté jablko:-)

A skrz jabloň je vidět, že se v koupelně maluje:-)

Pokus vyfotit kočku slézající z plotu ... byla rychlejší než foťák:-))


A hned nabrala směr domů .... tak jsem musela jít taky, někdo jí ty dveře otevřít musí:-))




Přeji všem krásný den:-)
Ajka